Klubrepræsentation ved store arrangementer (CHGP 2016)

Jeg har en Jaguar XK8 Convertible årgang 2001, som har det med at sætte ud, hvilket den gør uden varsel. Jeg får beskeden Gearbox Fault efterfulgt af Failsafe Engine Mode, TRAC not available og ASC not available.

Første gang bilen satte ud skete det med så stort et enormt brag at bilen rystede. Jeg troede vitterlig, at gearboksen var sprunget i luften. Herefter gik motoren i Failsafe Mode. Heldigvis skete det mens at jeg kørte omkring 40km på en stille vej og ikke med 130 5min. før på motorvejen.

Jeg slukkede og tændte igen efter kort tid. Det blev det ikke bedre af. Jeg sneglede mig til den nærmeste parkeringsplads, hvor jeg bugserede bilen ind i en ledig bås. Det krævede nogen skiften gear frem og tilbage, hver gang med det resultat, at gearboksen rykkede hårdt og der komme høje bankelyde.

Herefter kørte bilen upåklageligt i ca. 2 uger. Så var den gal igen.

Hvad kan være problemet?

 

De bedste hilsener

Medlem 5843

Jan W. Folting

 

 

 

2_1_Jaguar XK8 Gearbox default.jpg (Du har ikke adgang til at hente denne fil.)
2_1_Jaguar XK8 Failsafe Engine Mode.jpg (Du har ikke adgang til at hente denne fil.)
2_1_Jaguar XK8 TRAC Not Available.jpg (Du har ikke adgang til at hente denne fil.)
2_1_Jaguar XK8 ASC not available.jpg (Du har ikke adgang til at hente denne fil.)
Like det på Facebook, +1 på Google, Tweet det eller del dette emner på andre markerende websites.
  • Der er ikke fundet nogen svar på dette emne.
Du har ikke adgang til at svare på dette emne.
Powered by CjForum

Jaguar Club of Denmark · Rørskærsvej 24, 2820 Gentofte, CVR 57808268
Bank: Reg.nr.: 8125 Kontonr. 0005924383Titlebill

 

logo dankort logo mastercard Handelsbetingelser for JCD Shop.