Introduktion

Jaguar Club of Denmark blev dannet i 1975 af en lille gruppe Jaguar entusiaster, der ønskede at få interessen og lidenskaben for det klassiske engelske bilmærke sat i system. Klubbens formål har siden da været at udbrede kendskabet til Jaguar (og tilknyttede mærker) samt at bevare flest mulige Jaguarer på dansk jord, hvilket kan være lidt af en udfordring i betragtning af det tærende klima i Danmark.

Jaguar Club of Denmark har et aktivt klubliv, der omfatter orienteringsløb, track-days, månedlige møder, tekniske hjælpekorps samt nok så væsentligt mere kulinariske sammenkomster, hvor medlemmernes evner til at manøvrere med kniv og gaffel også bliver sat på prøve.

De omfattende aktiviteter og det afslappede og uhøjtidelige samvær har medvirket til, at godt 70% af de ca. 2.000 danske Jaguarer er i "stald" i Jaguar Club of Denmark.På hjemmesiden får du en introduktion til klubbens aktiviteter samt de forskellige Jaguar modeller, ligesom der er diverse links til klubbens kontaktpersoner. Hvis du allerede er medlem, kan du bruge hjemmesiden til at checke de næste aktiviteter eller læse om gamle møder eller seneste nyheder.

Det koster 655.- kr. om året at være medlem.

Er du interesseret i at læse Jaguarklubbens vedtægter, kan finde dem her: Vedtægter